Produkty wg producenta



Inteligencja analityczna w biznesie


powiększ

Inteligencja analityczna w biznesie

Cena: 61.00 zł


Opis produktu: Inteligencja analityczna w biznesie
Inteligencja analityczna w biznesie

Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie
rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe
firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości
informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i
wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki
biznesowe.

Jaka jest ich sekretna broń?
Analityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz
modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu
menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.
Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę? W czasach, gdy firmy w
wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii,
odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających
jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji ?
takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne ? zostało
podkopanych przez globalizację.
Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i
skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do
wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych ? a
wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.
Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje ? bardzo
różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy
Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrah?s Entertainment, Procter
& Gamble i Best Buy ? stosują nowe narzędzia do przebicia rywali.
Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów,
przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw,
a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na
wyniki finansowe.
Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo
potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące
konkurencją reguły.
  • author: Jeanne G. Harris, Thomas H. Davenport


Podobne do: Inteligencja analityczna w biznesie


49.00 zł
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym

Kto ryzykuje, ten zyskuje
Poznaj różne rodzaje zagrożeń i naucz się nimi...

25.50 zł
Inteligencja moralna

Inteligencja moralna to wspaniała lektura zarówno dla osób wkraczających w...

17.00 zł
Twoja uwodzicielska inteligencja drogą do sukcesu

Książka ta skierowana jest do kobiet pragnących rozwijać się, osiągać sukcesy...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Gry

W dziale Extreme