Koordynacja działalności przedsiębiorstw
Przeszkodą w rozwoju wielu organizacji jest niezdolność do współpracy
między istniejącymi w nich zespołami. Autor książki radzi zatem
skoncentrować się na integrowaniu zespołów, które często działają
wewnątrz organizacji jak swego rodzaju silosy zagarniające wspólne siły
i środki, zamknięte na współdziałanie, autonomiczne i przekonane o
swojej efektywności.
Koordynacja działalności przedsiębiorstw to bardzo praktyczny poradnik
dla szefów marketingu. Dyrektorzy marketingu, dzięki wskazówkom autora,
przełamią negatywne nastawienie wobec scentralizowanego marketingu i
wprowadzą międzysilosowe strategie. Dla części firm rozwiązanie
problemów silosowych jest kluczem do zwycięstwa, dla wielu - wręcz
warunkiem przetrwania.
David Aaker po mistrzowsku opisał rolę dyrektora marketingu i stworzył
ciekawy, praktyczny podręcznik sukcesu. Autor przedstawia skuteczne
rozwiązania, które poprawią komunikację i współpracę między silosowymi
jednostkami biznesowymi. Ta książka z całą pewnością zwielokrotni siłę
oddziaływania dyrektora marketingu.