Produkty wg producenta



Literatura i media. Po 1989 roku


powiększ

Literatura i media. Po 1989 roku

Cena: 30.00 zł


Opis produktu: Literatura i media. Po 1989 roku
Literatura i media. Po 1989 roku

Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę ? jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury audialnej i elektronicznej ważne miejsce zajmują paralelne narracje audiowizualne ? film autorski, seriale telewizyjne, fabularne gry komputerowe. Gromadzona przez lata interdyscyplinarna wiedza autorki, uważna, wnikliwa obserwacja zachodzących na naszych oczach przemian, wyważone sądy, umiejętność jasnego i przejrzystego wykładu myśli wyróżniają tę pozycję. Nie ma dziś na rynku książki o tak szerokich horyzontach, tak mądrze syntetycznej, tak jasno napisanej, tak głęboko zaangażowanej we współczesność i tak aktualnej.
  • author: Maryla Hopfinger


Podobne do: Literatura i media. Po 1989 roku


24.50 zł
Media w Europie

Tego rodzaju opracowań brak na polskim rynku. Wielu badaczy wskazuje na...

32.00 zł
Kino Polskie 1989 - 2009. Historia krytyczna

Czy u Pana Boga za piecem jest lepiej niż w Wilkowyjach? Co tak...

35.50 zł
20-lecie. Teatr polski po 1989

Kilkadziesiąt szkiców autorów różnych pokoleń składa się na pierwszy...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme