Produkty wg producenta



Marketing w Internecie - Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski


powiększ

Marketing w Internecie - Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski

Cena: 26.59 zł


Opis produktu: Marketing w Internecie - Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski
Marketing w Internecie - Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski

W książce zostały podane informacje na temat marketingu interaktywnego, tj. prowadzonego przy użyciu takich mediów, jak telefon, telewizja czy Internet. Zostały w niej omówione: strategie marketingowe z użyciem środków bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami (część I), taktyki i technologie wykorzystania mediów interaktywnych (część II) oraz badania marketingowe efektywności poszczególnych mediów interaktywnych (część III).


Podobne do: Marketing w Internecie - Regina Brady, Edward Forrest, Richard Mizerski


90.00 zł
Marketing

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na...

28.00 zł
Marketing w internecie

marketing w erze interaktywnej, strategie i taktyki zorientowane na...

50.00 zł
Partyzanckie Public Relations w Internecie

Ta książka przenosi techniki i taktykę P.R. do Internetu. Zawiera instruktaż...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Lifestyle

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...