Produkty wg producenta



Media a wyzwania XXI wieku


powiększ

Media a wyzwania XXI wieku

Cena: 32.00 zł


Opis produktu: Media a wyzwania XXI wieku
Media a wyzwania XXI wieku

Nowa publikacja dotycząca rynku mediów w Polsce i w Unii Europejskiej oraz zawodowych dylematów dziennikarzy. Autorami rozdziałów mo nografii pod redakcją dr Małgorzaty Bonikowskiej są znani i cenieni ludzie mediów, m.in. Andrzej Krajewski, Bernard Margueritte, Bar bara Rogalska. Autorzy omawiają rolę wszystkich mediów we współczesnym świecie. Rysują perspektywy ich rozwoju, a także wskazują na problemy i zagrożenia, które przed nimi stoją. Czy w XXI wieku, w erze Internetu i swobody wypowiedzi w dowolnej formie i na dowolny temat, dziennikarze w ogóle będą jeszcze potrzebni? Czy powinniśmy się upierać przy klasycznych cechach dziennikarstwa, takich jak obiektywizm czy misja? Jak przeciwdziałać postępującej tabloidyzacji mediów, goniących dziś za czytelnikami i próbujących zgadnąć, c o mu w duszy gra? Jakie cech powinien mieć ten zawód aby się utrzymać na rynku?
  • author: Małgorzata Bonikowska


Podobne do: Media a wyzwania XXI wieku


24.50 zł
Media w Europie

Tego rodzaju opracowań brak na polskim rynku. Wielu badaczy wskazuje na...

34.00 zł
Media a komunikowanie polityczne

Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednymz...

40.50 zł
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką? jest pierwszą na...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale High-Tech

W dziale Lifestyle

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme