Produkty wg producenta



Nie tylko logotyp - Nikodemska - Wołowik Anna M., Górski Tadeusz II P., Wołowik Mirosław


powiększ

Nie tylko logotyp - Nikodemska - Wołowik Anna M., Górski Tadeusz II P., Wołowik Mirosław

Cena: 51.29 zł


Opis produktu: Nie tylko logotyp - Nikodemska - Wołowik Anna M., Górski Tadeusz II P., Wołowik Mirosław
Nie tylko logotyp - Nikodemska - Wołowik Anna M., Górski Tadeusz II P., Wołowik Mirosław

Książka poświęcona jest tematyce Całościowej Identyfikacji - strategicznie zaplanowanemu działaniu organizacji w celu pozytywnego jej wyróżnienia na rynku i jednoczenia zespołu wokół wspólnej misji i celów. Nie tylko logotyp. Wyróżnienie i przynależność w biznesie: wyjaśnia istotę i genezę CI, prezentuje rolę, jaką CI odgrywa we współczesnym biznesie w Polsce i na świecie, wyjaśnia zasady stosowania narzędzi pomocnych w prowadzeniu programu CI, pokazuje sposoby dostosowania wizerunku firmy do konkretnej sytuacji rynkowej.


Podobne do: Nie tylko logotyp - Nikodemska - Wołowik Anna M., Górski Tadeusz II P., Wołowik Mirosław


11.25 zł
Inbook Słownik biograficzny szachistów polskich t. 4 - Tadeusz Wolsza

W tomie tym pomieściłem tradycyjnie sylwetki znanych szachistów oraz...

26.33 zł
Inbook Klęczy w cieniu twojego milczenia - Ks. Tadeusz Jania

W zbiorze tym odnajdziemy bliskie Bożemu Miłosierdziu tematy miłości...

27.36 zł
Inbook Tylko ja sama - Roma Ligocka

Autorka opowiada o swoim niezwykłym spotkaniu z nieżyjącym ojcem, o trudnej...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale High-Tech

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Lifestyle