Produkty wg producenta



Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach


powiększ

Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

Cena: 63.50 zł


Opis produktu: Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach
Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach

Doskonalenie instytucji stanowi jeden z kluczowych obszarów
warunkujących jej sprawne funkcjonowanie. W książce przedstawiono system
audytu wewnętrznego jako koncepcję zarządzania i instrument doskonalenia
instytucji przez wyeksponowanie funkcji kontrolnej i doradczej audytu.
System audytu wewnętrznego może być stosowany we wszystkich podmiotach
prowadzących działalność społeczno-gospodarczą.
Książka składa się z dwóch powiązanych ze sobą części. W części
pierwszej przedstawiono podstawy teoretyczno-metodologiczne audytu
wewnętrznego (istotę audytu i systemu audytu wewnętrznego, jego
klasyfikację, formy organizacyjne oraz metodyki stosowania), natomiast w
części drugiej przybliżono praktykę wykorzystania audytu wewnętrznego.
  • author: Elżbieta Urbanowska-Sojkin


Podobne do: Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach


24.50 zł
Podstawy techniki telewizyjnej

Podręcznik do nauki przedmiotu urządzenia telewizyjne jest przeznaczony dla...

41.00 zł
Podstawy hydrometeorogii

Doskonały podręcznik łączący zagadnienia hydrologii i meteorologii! Na...

87.00 zł
Podstawy psychofarmakologii, tom 4

Podstawy psychofarmakologii Stephena M. Stahla stały się...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Gry

W dziale Extreme

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Sport

W dziale Kultura

W dziale High-Tech