Produkty wg producenta



Wokół mediów ery Web 2.0


powiększ

Wokół mediów ery Web 2.0

Cena: 32.50 zł


Opis produktu: Wokół mediów ery Web 2.0
Wokół mediów ery Web 2.0

Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach informacji konsumenckich, mediach społecznych, lecz o społecznościach, jakie się tworzą wokół kultowych serwisów, portali, platform sprzedaży. Autorzy pokazują, ze zmieniły się media i zmienił się otaczający je świat w coraz większym stopniu otwarty na logikę budowania społeczności, że nowatorski rodzaj myślenia i organizowania działalności ludzkiej zaczyna wkraczać do polityki, komunikacji marketingowej, modeli biznesowych. Nowy sposób korzystania z sieci łączy już ze sobą ponad miliard osób i sięga do świata rzeczywistego, dostarczając m.in. takich nowych usług, jak darmowe wideokonferencji z osobami na różnych kontynentach czy wykonywanie operacji mózgu na odległość.


Podobne do: Wokół mediów ery Web 2.0


45.50 zł
Prawo mediów

Książka obejmuje analizę podstawowych problemów z zakresu szeroko rozumianego...

30.00 zł
Etyka mediów

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne...

41.00 zł
Dziennikarstwo i świat mediów

Rozszerzone i zaktualizowane kompendium wiedzy o dziennikarstwie i...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Lifestyle

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Kultura

W dziale Sport

W dziale Extreme

W dziale Gry

W dziale High-Tech