Opis produktu: Źródła informacji dla dziennikarza
Źródła informacji dla dziennikarza
Jako studentka dziennikarstwa niemal na każdych zajęciach słyszałam: ''tematy leżą jak kamienie na ulicy, wystarczy je podnieść...'' Ł atwo powiedzieć - myślałam, bo ani ja, ani moi koledzy wcale ich wtedy nie widzieliśmy. Tymczasem to właśnie talent wynajdywania źró deł informacji decyduje o tym, czy i jakimi będziemy dziennikarzami. A jest to sztuka znacznie trudniejsza niż umiejętność dobrego p isania i błyskawicznego zredagowania tekstu, bo zbliża się deadline. Pomaga intuicja oraz ciekawość świata i ludzi. Potem zdolność p rzekonania człowieka, by to właśnie z nami chciał rozmawiać. Ale jest to także umiejętność, której można się nauczyć. A ten przewodn ik po źródłach informacji pokazuje, gdzie szukać ''kamieni''. Anna Marszałek zastępca szef działu śledczego ''Dziennika''