Produkty wg producenta



Teorie mediów


powiększ

Teorie mediów

Cena: 37.50 zł


Opis produktu: Teorie mediów
Teorie mediów

Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar ? badają medialno-
techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i
pytają o ?mediację? rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie,
przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha
przedstawia najważniesze teorie mediów w perspektywie historycznej.
Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze
przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie ? jak dowodzi Mersch
? teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego
rodzaju filozofii.
  • author: Dieter Mersch


Podobne do: Teorie mediów


45.50 zł
Prawo mediów

Książka obejmuje analizę podstawowych problemów z zakresu szeroko rozumianego...

30.00 zł
Etyka mediów

Normy etyczne funkcjonowania mediów są w zasadzie znane. Podają je liczne...

32.50 zł
Wokół mediów ery Web 2.0

Nie jest to książka o blogach, serwisach zdjęciowych i filmowych, systemach...




Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Rekordy z domino, czyli imponujące układanki

Newsletter

Newsletter

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

  • Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga długofalowych działań i odpowiedniej...

W dziale Extreme

W dziale High-Tech

W dziale Kultura

W dziale Gry

W dziale Motoryzacja

  • Rumunia, to piękny kraj, o niepowtarzalnej atmosferze, do którego nie dotarła jeszczemasowa...

W dziale Sport

W dziale Lifestyle